Zwroty i Reklamacje

ZWROTY

W Equiberry dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty były nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale również jak najlepsze jakościowo. Jeżeli mimo to zakupiony przez Ciebie przedmiot nie spełnia Twoich oczekiwań, masz pełne prawo do jego zwrotu (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).

Warunki zwrotów:

Na podjęcie decyzji o zwrocie towaru masz 14 dni od daty zakupu, informację o chęci zwrotu prosimy wysyłać na equiberry.pl@gmail.com (od tego momentu masz 14 dni kalendarzowych na odesłanie zwracanego przedmiotu) towar możesz zwrócić bez podania przyczyny (będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi, dzięki nim udoskonalimy nasze produkty), zwracane przedmioty nie mogą być używane ani zniszczone w jakikolwiek sposób, zwracany towar prosimy wysłać w oryginalnym opakowaniu,

Będziemy wdzięczni za dołączenie do odsyłanego produktu wypełnionego i podpisanego formularza oraz paragonu. Usprawni to procedurę zwrotu. Po otrzymaniu Twojej przesyłki zwrócimy pieniądze na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy. Prosimy pamiętać, że zwracane produkty odsyłasz na koszt własny.

REKLAMACJE

Każdy produkt przez wysyłką jest przez nas dokładnie sprawdzany w celu wykrycia ewentualnych wad, lecz może zdarzyć się, że coś przeoczymy, lub wada ujawni się dopiero po jakimś czasie.

Jeżeli wykryjesz taką wadę, wyślij nam informację e-mailem na adres equiberry.pl@gmail.com w celu uzgodnienia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni kalendarzowych od otrzymania informacji.

Jeżeli zapadnie decyzja o odesłaniu towaru, będziemy wdzięczni za dołączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego formularza oraz paragonu. Usprawni to procedurę reklamacji. Po otrzymaniu Twojej przesyłki zwrócimy pieniądze na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.